Tuesday, September 15, 2009

YanG kU SayANg...

di bwh ni adalah senarai org2 y aku syg:

mak:
the best mum in the world..mak y trlalu sbr dlm smua hal..y byk brkrban utk suami n ank2..y sntiasa myokong aku.y sntiasa mglirkan airmta kgmbiraan n kesedihan..trlalu pntgkn kpntingn ank2 dr dri sndri..
ayah:
trlalu kuat bkrja utk kesengan ank2..y snggp brhjn pns mmbnting tulang cr rzki..snggpbrsush pyh dmi ank2..sntiasa pastikan kslmtn ank2..sellu trmenung pk kn ank2..sllu angnkn sesua2 y trbaik dr ank2
adik-beradik:
wlpn sllu brtikam lidah, bermsm muka nmun ksih syg ttp uth..sggp brkrban n pastikan hbgn xkn pts..kak chaq y trlalu amik brt sal adik2..x brkra wang rnggit..kak cik y sntiasa mglh ngn y adik brdik wlpn cpt trsa..alina, wlpn sslu brbalah ngn aku tp ht ko baik, amik brt sal kakak ko y jauh ni..hakim, adik aku y kcik y msih mentah n xtau ape, k.lang trlau sygkn adik..jdila insan y brguna 1 hr nnti.
edy:
terlalu sabar, xpnh tnggikan suara n sslu mglh ngn aku..snggp brkrban tdo, ms n tnga utk pstikn tnggjwb dia pd aku..sntiasa pastikan kslmtn aku.wlpn kerp bt aku sdih n kerap gduh, tp kau ttp ku sayang.
kawan2:
tm ksih y sudi brkwn ngn aku..y sudi kisah suka n duka kau, y sudi tlg aku, sdi pnjmkan pe y ptt..y sudi lyn karenah aku.kalian adalah y trbaik..friendship forever..
I LOVE U ALL..

No comments:

Post a Comment