Wednesday, September 16, 2009

seLoKa rAYa

assalamualaikum salam dihulur,
salam aidilfitri kita raikan,
moga kalian akn terhibur,
dengan seloka y nth pape ni kan...hehehehe

k.long nurul huda kita mulakan,
sebab dia y pling tua,
cmna plak ngn abg wan?,
cianye dia xdpt brya brdua...hahahaha

yuni plak lain cerita,
mslh e2 mslh eni,
smpai aku dh pening kpla,
kena melayan karenah minah ni..hihihihi

ya plak kena pndah lagi,
sp suh cr mlsh,
cian plak budak sorg ni,
tp nk bt cmn,dh xleh bt pe dh..huhuhuhu

aku ngn edy dh cuba mengubah,
tp ya dgil terlampau,
kang kena myesal xsudah,
xpsl2 kena penampau..kahkahkah

tema oren wrna thun ni,
berbju kurung, brbju melayu,
tp cian gle kt yuni,
bju xmuat i tell u...huahuahua

bju smpai 3, 4 pasang,
knon rya sethun skli,
dh siap ke k.long bju kurung phang?
@ msih kt umh sutie?...kihkihkih

k la smpai sni saja
aku dh xtau nk merapu ape,
mfla smua jgn trasa,
aku sju nk grau2 je..hehehehe

sebelum 2 aku nk pesan,
kepada edy dan juga k.long,
bw keta 2 pelan-pelan,
xde sp dh nk tolong..hahahaaha

aku ngn yuni xreti bawa keta,
si ya 2 apetah lgi,
berhati2 di jln raya,
smga slmt smua skli..




1 comment:

  1. wah engkau.. bebisa nye pantun tu..
    baju rya dh siap pn, nk gi ambik mlm ni kt umah sutie... yahooooo......

    ReplyDelete