Thursday, September 3, 2009

CeRiTa HaKiM..

Aku nk kngsi ceria2 klkar adik aku Hakim..
1) perbualan aku ngn dia hr 1st pose.
hakim : k.lang posa dak?
aku : dak
hakim :k.lang, xbek tau xposa..mak kt kn posa..xleh mkn
aku : k.lang xleh posala..adik?
hakim :dak..hehehe..adik xpa kcik lg..
2) ri2 mak aku cite y mak aku ckp gni kt dia.
mak : adik , adik dh 5 taun, adik kn posa
hakim : posa 2 mcm mn mak?
mak :cm mk btla..xleh mkn siang
hakim :mak ni apala..mn bleh xmkn, nnti matila..
3) mak kjutkan hakim sahur.
mak : adik, bngkit soq(sahurla..)
hakim: ish mak ni, pasai pa nk kn bngkit, adik br tdoq..sat g kn bngkit lg p sklah..byk sgt aih
4) aku col nk gtau ksut ry dia dh bli.
aku : adik, ksut adik k.lang bli dh
hakim :wrna pa?
aku :coklat
hakim :ada gmbaq dak?
aku :ada,gmbaq katun
hakim :katun pa?
aku :tom & jerry
hakim : yeah, yeah..syoknya..tm ksih k.lang..adik saaayang k.lang
aku :ciumla skt dh syg
hakim:mcmn nk cium dlm hp..xdak muka..mulut nk masuk cmna dlm ni..

No comments:

Post a Comment