Sunday, September 13, 2009

LuAhAN pERasAAn...

geram, geram aku geram,
kerja byk tiba2,
senior aku muka dh msam,
org y ptt buat, xmsk kerja...

pening, pening aku dh pening,
client dtg nk itu nk ini,
kpla aku dh nek pusing,
terkejr sana, terkejar sini..

bengang, bengang aku jd bengang,
bos nk cepat segala benda,
minah sorg oi, npe ko x datang,
buat aku pning kpla...

sakit, sakit htiku sakit,
mary asyik miscol je,
dia ni sorg kedekut skit
kredit dia tersgtla berkire....

serabut, serabut aku nek serabut,
mn x nye e2 eni nk sgera,
meja aku cm dilanda ribut,
bersepah2 smua benda....

hepi, hepi aku hepi,
bos msuk bw berita gembira,
aku dpt dh bnus ry ni,
sebulan gji pn dh ckp bhgia..

2 comments:

  1. aik!! dlm mrah2, bengang2, geram2 die pn dan lg wat pantun... ni berpantun ke luahan perasaan ni.... kira luahan perasaan dlm berpantun lh ye

    ReplyDelete