Wednesday, September 16, 2009

baLIk Kg...

besok pas shur trus gerak kedah..wah, gle kentang jem nnti lau lwt2 ni..kul bp nk leh smpai..ktrg bjet nk smpai b4 iftar la..mak aku suh edy brbka umh aku dlu..sukela dia leh mkn mskn mak aku.huh!aku mmg eager gle2 nk blik ni...brg2 dh kemas dh..smgt, smgt...nk blik sna, tergedik2, nk blik sni lak nnti, mmg aku ykin smua org akn ade prasaan cm aku ni..rs npela aku duk k.l..npela cpt sgt ms ni..mcm2la prsaan time 2..tp xpe, bnda 2 mmg akn brlaku tp 10 hr akn dtg..huahuahua..y pnting nk blik g sna 2..

untung gak sbnrnya duk jauh dr kg hlmn ni..time2 ry gni, fuh mmg akn timbul 1 prasaan y pelikla..ms 2 hepy 2 len mcm..pas2 rs nk bli e2 eni utk fmly..ade ke sp2 y xsk bl time ry coz kn lik kg?lau ade 2 mmg abnormalla 2..hahahahaha...

so, dikesempatan ni aku nk amik pluang nk ucpkan selamt hr ry aidilfitri, maaf zhir dan btin..semoga ry kali ni akn brtmbh ceria dan brmkna bt smua..pd y tiada, kt sdkah doa, pd ykurg upya,hulurkan bntuan seadanya..kpda sp2 y pulang brhri ry 2, brhti2 n pndu berhemat,ingt hri ry dirai bkn ditangisi..(btui ke ayt aku ni..)

No comments:

Post a Comment