Thursday, November 12, 2009

TaG rEkAAn AkU....

1) zaman kecik2 yang x dpt dilupakan:
aku penah bw basikal jual kuih rumah ke rumah..time bln pose...strt drjh 3-drjh 5...penat
mmg pnt...tp best...semata2 nk tlg mak aku cr duit...sob sob sob...

2)permainan zaman kanak-kanak anda:
pondok-pondok, tuju kasut, sorok2, batu seremban

3)di mana tempt mulanya bibit cinta anda dan pasangan anda:
Kem PLKN, Beringin Beach Resort Langkawi.....(fuh kt pulau 2...)

4)pengorbanan ibu-bapa y buat anda nangis:
sjk tadika,sklah rndah smpai tngkt 4, ayh aku anta g sklh...mmg xpnh ayh aku
mngeluh...snggp lg tnggu berjm2 lau aku kuar lwt..tp aku lau dia lwt, bebel,
ngs...waaaaaaaaaaaaa...mak aku lak xpnh x pegi lau ade pape kt sklh aku..dia tau lau aku x
g, mmg aku mrjuk...aku nk lau aku bt prsmbhn ke, dpt anugerah ke, diaorg msti ade..aku ni
xpk pn kje diorg..waaaaaaaaaa
5)ape bezanye perangai anda dengan ibu bapa anda:
mak n ayh aku rjin...skit2 pn snggp trun g sawah cr duit..snggp redah ujn pns...aku n???bgn
pg, rs mls trus mc....hahaha....lau mak n ayh aku tau mmg membebella....ssshhh!

6)filem terbaik 2009:
Papadom

7)berita gembira yang baru anda dengar:
Edy terpilih top 6 utk perform malam annual dinner hotel nikko..tahniah cayunk!

8)perkara yang memalukan anda:
incident ni wk2 aku form 1...kisahnye bgini,
Aishah: pesal pen ni x kuar dakwt?aku br bli td..
Aku : mai cni aku nk tgk..ala, ni kn tiup je..nnt kluaqla
Aishah: nah, tlgla sat..
dengan bangganya aku nk tiup ni..cmn nth aku trsedut..ha ko, hbs pnuh mlut aku ngn dakwat..hitam lak 2...munth aku kt c2 gak...gler time 2 time geogrfi..lri xmntk izin dh nk g toilet..g bsh x kuar..nsb bek mmbr aku ade smpn brus gigi y qiamulail mggu sblm 2..pe lg, skli ngn lidah aku gosok...msk kelas smua glkkn aku..skli ngn ckgu..diorg pnggil aku sotong coz drh hitam..kuang ajor!!!
9)benda y anda xpuas ht smpai skrg:
npe ex housemate aku dulu prgai g2???
10)pe y pasangan anda komen pasal anda:
manja, cntik,pndai msk,baik..tapiiiiiii..dia ckp aku, kuat membebel, kuat mrjuk, ego n mls
mgemas....arghhhhhhhhhhhhh!
11)pe y anda komen pasal psgan anda:
caring, baik, penyabar..........ngtifnye,pntg nmpk mknn,suka bebel gak., ckp aku,lau tdo
xingt dunia..pdn muka!
12)lagu y ade kaitan ngn anda:
ade ke???smua lgu aku rs ade kaitan lau aku suka....hahahaha

13)anda rasa anda macam:
nk comel cm heliza...crdik cm dia...(blahla ko liza), nk femes cm siti, kaya cm siti..(berangan
jela...jdila dri ko y sbnr..hahaaha
14)bnda y anda buat sblm tdo:
baca doa tdola dlu..aparaaaa..pas2 brangan2, guling2, sdr2 jm dh
bnyi..bangunnnnnnnnnnnn
15)salah 1 impian anda yang akan dan telah dilaksana:
akn dpt rasa nek flight...terbang jauhh.................
16)tempat kongsi cerita:
mak n edy
17)sape paling garang:
cikgu wahab...(penah sekeh kpla aku ngn cincin besar dia sbb aku duduk dengan kureng
sopan....ala budak drjh 1 kn...relaks la...)
18)wrna kegemaran anda:
white n pink
19)ape impian anda untuk hr jdi anda:
suprise y gler2 n xdpt aku expect...aku trgin sgt mjlis hr jd aku 2, org ttp mta aku, bw aku g
1 tmpt, bl aku bk mata smua org pkai bju pink ptih, kt tsik n rmai org2 y aku syg ade....
(berangn je kje)
20:kata-kata motivasi anda:
jgn hipokrit, jdila dri sndiri...

No comments:

Post a Comment