Sunday, November 15, 2009

TAG lagik...

best lak bt tag ni time ngntuk2 gni...so, mehla lyn tag aku ni.....he3

Q:actor yang paling kacak di mata anda:

hemsem siut mamat ni...tmbh2 pkai bju melayu gni..pink lak 2..my feberet color, of coz i likeeeeeeeee...rugila linda n scha break off ngn die...hahaha


Q:senaraikan 3 actress yang mempunyai mata yang cantik:

wowwwww...mmg da bomb la...ashwariya rai..sp xknl n xgler tgk die...plg aku suke tgk die kt mata die...




mata heliza mmg cntik..cm lau dia m.up tebal tang mata 2, kdg2 jd trlalu besar...papepn aku suke mata die..
ni org pnggil mata galak..cam kucing kn mata elly ni...cantikkk...


Q:lagu2 yang anda boleh dengar berulang kali:

byk lgu lama2 y aku suka dgr tp 2 lgu kt bwh ni leh bt aku ngis kdg2..aku sk sgt...

1) Siti Nurhaliza:Jerat Percintaan

Dalam pertemuan ini

Kita terperangkap sudah

Dalam jerat percintaan

Yang tidak disangkakan

Aku telah jadi lupa siapa diriku ini

Engkau juga dihanyutkan

Oleh arus percintaan

Tapi pabila aku sedar diri siapakah aku ini

Aku tertanya sendiri apakah akan terjadi

Oh apakah kita kan teruskan

Di dalam arus percintaan

Perlukah kita untuk berkorbanDemi pertahankan kebahagian

Dalam persimpangan ini

Ku masih terus menanti

Dalam rasa keharuanDi manakah akhirnya


2)LaguKu Untuk Mu Oleh Hasnol

Kehadiran membawa seribu erti

Terasa bagaikan suatu mimpi

Indah mahligai yang kita bina

Impian kini terlaksana sudah
Tiada ku terlintas akan terjadi

Kita kan terpisah jua akhirnya

Sejenak ku terfikir segalaOh keindahan bersamamu
Kembalilah kasih kepada diriku

Hidupku sepi tanpa kehadiranmu

Dengar rayuanku jeritan batinku

Masih dahagakan kemesraanmuHanya kau yang ku cinta tiada kedua

Usah biar ku menderita
Setelah kau pergi tiada kembali

Pilunya tak dapat ku menggambarkan

Abadi kasihku yang amat suciBiarku yang dalam kegelapan

Dengarlah dendangan laguku untukmu

Suara hati lambang suci murni

Berat saatku dilamun rinduSetelah lama dikau pergi oh...Kasihku... oh...

Kembalilah kasih kepada diriku

Hidupku sepi tanpa kehadiranmu

Dengar rayuanku jeritan batinku

Masih dahagakan kemesraanmu

Hanya kau yang ku cinta tiada kedua

Usah biar ku menderita
Setelah kau pergi tiada kembali

Pilunya tak dapat ku menggambarkanAbadi kasihku yang amat suciB

iarku yang dalam kegelapanKasihku... oh...


Q: 3 binatang yang anda takut:

HARIMAU- seram wei wa cakap lu...

ULAR - eeeiii..geli aku..

BUAYA-skli die ngap, hbs ko...

Q: 5 laman yang anda selalu layari:

facebook, friendster, blog, murai, pengantin, mudah.my


Q: saya nak makan:
masakan mak........ikan rebus cicah ngn air asam n ade ulam lak...fuh!


Q: pernah dikhianati:
byk kli tp 3 bnda y aku plg ingt n truk kna:
1) time form 3-ade sorg minah ni, die suka sorg mamat senior ni, die duk anta brgala, bg
hdiah e2 eni, die gna nm aku..pe lg.. kn serangla aku ngn senior2 pmpuan sekelas mamat
ni...tp nsb bek mamat ni tau kbnrn..mmg aku n mamat ni rapat cm adik n abg tp sjk
kjdian 2 aku dh cb jrn dri pd die..yela, ckgu2 pn tau kes ni..malu wei...
2) time aku kt kem plkn la...aku dilantik sbgai ketua kumpulan n ketua dorm gntikan sorg
bdk y mmg smua org xpuas ht ngn cr die...so, diorg angkt aku..tp bdk ni xpuas ht..mcm2
die g ngdu kt jurultih, aku g2 gni...korg xtau, hr2 aku ngs bl pk mcm2 org bt kt aku...nsbla
ade lg kwn2 y back up aku n ckgu2 y phm keadaan sbnr...aku tau aku xpndai bodek cm
die..2 sbb ade y cyakn die...
3) time kejela pe lg...sllu je y sorg 2 xpuas ht ngn aku..ade je die nk ckp bruk sal aku...die sllu
khianat aku ngn bt kje2 bdoh!mmg aku dh hbs sbr kdg2 tp nk bt cmn lumrah alam
pkerjaanla..

Q: nama-nama timbangan anda:
kak lang, siti, aliza, liza n liz

Q: 3 benda yang wajib ada dalam handbag anda:
purse, knci umh n hndphone
Q: siapa org y anda nak suruh cba tag anda:
k.long of course la wjib...n any followers..

2 comments: