Monday, November 16, 2009

PeRmiNTaaN dAri KakLonG

sblm aku g Hong Kong aku tnglkn korg ngn soalan2 berikut.......jom layannnnnnnnnn...

1)kereta idaman


-see.................



2)destinasi bulan madu anda


rncang nak nek cruise..tp xtaula kn angn2 2 jd knyataan x...tp alangkah indahnye lau trlaksanakn..dpt g phuket, singapore, lngkwin n penang sklgus...fuh, ats kpl 2 complete smua ade...tp lau xleh pn, g plau prhntian pn jdla...



3)ofismate yang anda pling rapat


Maryla lau dlm 1 department ni...tp xdela serapt mn y leh aku kngsi smua cite aku...ejan pn agk rpt tp disbbkn len deprtment so, xdela stiap ms aku brcrta ngn die..if ade ms ktrg hang out sm2..cm y spesel die ni, die je dlm company ni tau RHSIA aku 2...hahahaaa

4)anda seorang yang

heppy go lucky..peramah...easy going....ish, byk lau nk msuk bkul sndri ni...pndek kt mmg aku ni bgsla...hahaha

5)bila marahkan seseorg akan

diam smpai ht anda bnr2 sjuk....tp aku ni jp je..pas2 trhegeh2 blik...tp aku xsk sgt tnjuk mrh kt org...tp gduh ngn edy 2 mmg smua org leh tau...hahahaha

6)dalam adik-beradik anda yang paling

manja..........................yeke..hahahaha...

7)kalau boring anda suka

col mak, cite e2 eni..pas2 guling2 ats ktil n tido............

8)tabiat buruk anda

suka bt muka...(ni adik edy, wan y ckp...)

9)perangai bos anda

very nice....bangga aku dpt bos cm die...die xpnh mntk org angkt2 die tp juz hrmt ssma stf...papepn sng kira..xbyk songeh

10)ayat wjib anda dan pasangan

love u...gedik...hahaha

No comments:

Post a Comment