Thursday, November 12, 2009

bUaT TaG...

1.Bekas kekasih saya adalah:
ngn monyet..coz org ckp cinta zmn sklh kn cinta monyet...hahahaha

2.Saya sedang mendengar:
lagu ARIL-MENATAP MATAMU

3.Mungkin saya patut:
push edy utk trunkn brt badan & push dri aku naikkn brt bdan...hehehe

4.Saya suka:
g karaoke..tmbh2 lau tgh tnsion, fuh!lega rasa leh lps...

5.Sahabat-sahabat baik saya:
y leh phm prgai aku, y leh kngsi n dgr mslh aku, y leh tlk ansur ngn aku, y leh jd kekuatan
aku..pndek kt skplala ngn aku...

6.Saya tak faham:
npe aku terlalu misteri kt ofis..hehehe

7.Saya kehilangan:
kasut y aku sllu pkai g kje...aku hairan dan pelik cmn leh hlg...(mybe coz ksut 2 pn nth sp
pnya, mybe ex housemate aku kot..so, xdpt restu utk aku pkai..hahahaha)

8.Ramai yang berkata:
bila ko n edy nak kawin?
9.Makna nama saya:
kalau tak silap... SITI tu membawa maksud Cik/Puansebab tu kalau kita gi arab... w/pun
nama kita Rahmah atau Fatimah dan sebagainya, dorang tetap akan panggil Siti Rahmah,
Siti Fatimah....sebagai tanda hormat..ALIZA lak gabungan nama mak n ayah
aku..ALI+ZAITON.

10.Cinta itu adalah:
C-Chemistry(bila dh ade keserasian dan persamaan bru wjudnye cinta)
I-inspire (org y kt cinta scra automatik akn jd smbr inspirasi utk kt)
N-nawaitu (bila dh wjdnya cinta, tmbulla nawaitu utk bina ms dpn bersma)
T-takdir (kerana takdirla wjudnya cinta)
A-ambitious (masing2 bercita2 nk buktikan kepada smua org tentang cinta sejati mereka)

11.Di suatu tempat, seseorang sedang:
mintak cerai dengan suaminye...gler ke mntk cerai open2 g2??x pk ke org dgr??

12.Saya akan cuba:
membahagiakn org2 y aku sayang...INSYAALLAH

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud:
tiada penghujung...

14.Telefon bimbit saya:
sony ericsson.. 5 thn lepas edt TOLONG belikan..

15.Bila saya terjaga dari tidur:
hmmm, malassssnye...5 mnt lgila....

16.Saya paling meluat apabila:
ade org suka nk meberontak xtntu psl dpn smua org...xtau nk hrmat org...

17.Pesta/Parti adalah:
i likeeeeeeeeessssss.....suke disuprise n mengsuprisekan org...byk je idea aku lau nk
suprisekn org..

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah:
aku suke tgk ikan dlm aquarium....bg aku mmg comel2...

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah:
semua pringkt ade seronak n ade xseronoknye..cm 1 zaman je lum aku lalui iaitu zaman
tua..so, kn tnggula seronok ke x=D

20.Hari ini:
breakfast, smbg2 dlu..bk tenet, bt blog n jap2 g bt kje..hahaaha

21.Malam ini saya akan:
g bli brg2 utk g hong kong...

22.Esok pula saya akan:
x plan pape lg..

23.Saya betul-betul inginkan:
perkahwinan y cm aku impikan n kluarga y brbhgia...

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini:
jerawattttttttttttttttttt....makkkk!!!!x sukeeeeeeeeeeeeee

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan:
shoping mall..klu ada anak nnt kn consider gakla arked prmainan ni.

26.Makanan Barat atau Jepun:
aku suke sushi....

27.Bilik yang terang atau gelap:
tdo wjib ttp lmpu..n aku mmg pntg aku tgh tdo org buka lmpu..mmg automatik aku
jg..aku mmg xleh byi pe skit mmg sng jg...

28.Makanan segera adalah :
mkanan waktu terdesak

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
kt xperlu org selesaikn mslh kita tp klu ade org sudi dgr n bg pndpt, e2 tndanya ade org
amik brt sal kt n kt akn rs lega.

30. Siapa yang anda mahu tag?
sape yg nk buat..silakan, silakn...hehehe

2 comments: