Tuesday, August 25, 2009

SeLaMaT bErPuAsA.....

Selamat berpose semua...Hari ni dh masuk 5 hr kt pose kn...pejm celik, pejam celik kejp je..So, di kesemptn ni gak aku nk kngsi ngn u all smua menu2 berbuka aku dr 1st day smpaila smlm..


1st day:



Ha, nila menu aku untuk hr 2..xmenla bli psr rmdhan, aku msk beb...cayala...ayam blackpepper, popia goreng, syur greng n buah betik as pncuci mlut...sdpla kot smpai licin puak2 ni mkn...xsdp pn dh lpr, hentam sjala..kahkahkah

2nd day:




Wah, mkin rjin kn aku...mcm2 ada hr ke-2 ni..aku masak nasi ayam as main menu..hebat2...hahahaha..pas2 bt kuih keria..tau ke?ade y xtau tau..ade y pngil kuih gelang..e2 korg pny pasalla nk pngil ape pn...pencuci mlut mlm 2 btik n blmbing..air pn ade 2 jns, air nenas n blackcurant..(btui ke aku eja ni..lntakla)..tp aku nk ucp time ksih byk2la kt housemate aku y sm2 msk ri2..yuni as Assistant kanan aku, merngkp consultant aku..k.long Assistant kiri, Ya AJK hias-menghias..(tgkla dlm gmbr 2, cntik x gubhn dia?)Sorg lg AJK tmbhn iatu yan, ex-housemte aku dlu..dia bhgian bsuh mbsuh..hahahaha..mlm 2 ktrg bt ala-ala buffet g2..kbtln adik laki k.long n yuni brbuka skli n edy 2 xpyh ktala mmg ade pn..hehehe..So, meriahla mlm 2 bk rmai2..Mlm 2 gak ktrg dpt brita mak kwn ktrg, dayah mnggal..innalillah..So, pas smbhyg mghrib ktrg g la mlwt..Al- Fatihah..

3rd day:


Wlpn hr ni aku kje, tp smgt 2 utk memasak msih kebal dlm dri..huahuahua..pas lik kje lbh kurg kul 4.30 smpai umh, aku mulakn operasi memask mee rebus utara...tp kuih xsmpt..so, yuni n k.long bli..

4th day:

Hari ni aku xmsk..edy bw aku g psr rmdhn g. bru..time 2 br kul 4 lbh so, xla rmai sgt org..ktrg bli ns krbu, ns dgg,lksa n kuih2 skit..2 pn dh bp hinggit hbs..untun lgla lau msk..xpela skli skla kn..

So, utk hr2 struskn aku akn cb updatekn..TUNGGU!!!

*di kesemptn ni nk mtk mfla kt k.long coz copy gmbr2 dia..hehehe..xpe kn k.long..hehehehe

1 comment: