Tuesday, August 18, 2009

Kemaafan.........

heheehee...alhamdullillah...mslh aku ngn edy dh settle..terbkti msg2 bt slp..hdp aku kmbli ceria...

Beginila kesinambungan cerita aku smlm.....

Tersebutla Al- Kisah...(taibbbbb)...tersebutla al-kisah di sebuah pdg pasir, sang kancil dtg brmai2 mgdp sultn firaun..mn firaun pkai sultan...(mukddimah)...hehehehe...pas edy amik aku dr kje, ktrg g mkn n pas2 g lepak2 n bncgla prblem ktrg..bnc2 pnya bncg, luah pnya luah ktdkpuasn ht msg2, maka trungkai la 1 pnyelesaian..ape y ktrg bncg?aik, perlu ke korg tau?no no no...xmau, xmau..hehehe...

So, kt sni aku juz nk gtaula moral of the story adalah, Setiap org dlm dnia msg2 bt silap dan msg2 ade ego..so, jln y trbaik adalah mhon mf dan mmaafkn ...smua mnsia xkn 100% smprna..nk puaskn ht smua org mmg ssh...So, fikr-fikrknla...

1 comment:

  1. mcm2 lh kauorng ni.... dh dkat nk btunang pn wat hal lg... tp orng kate nnt dh tunang lg brat dugaan nyer.. kauorng xbtunang lg ni, klu btnang xtau lerrrr mcm mane nnt

    ReplyDelete