Monday, August 17, 2009

Ku PeNdAm SeBuAh DuKa....








Bercinta sudah lama
Berkasih dan bermesra
Sedang enak membuai rasa
Perpisahan tercipta
Mengapa sementara
Cerahnya cinta kita
Mendung tiba tiada ku pinta
Gelapnya suasana
Walaupun hatikuAmat berat melepasmu
Dan rintangan mendatang sayang
Terpaksa kuleraikan
Seandainya...
Kita harungi jua
Kelak punah semua sayang
Mimpi yang kau harapkan
Ku pasti kau kembaliMenyatu dua hati
Lebih elok cari pengganti
Tiada kau menyendiri
Tak guna disesalkan
Hakikat percintaan
Mungkin terpendam kenikmatanSebalik perpisahan

Aku sedih...sedih teramat sangat.....pagi ni tgk2 mata dh bengkak...malu rs nk g kje tp bl dtg ofis, org tnya aku jwb xckup tdo..huhuhuhu...pdhl spruh mati aku meraung...nila 1st aku rs, bengang, marah, sdih, geram semua prasaan brcmpur baur..mgkin slma ni hnya 1 je wjud, tp kali ni dlm join venture..hahahaha....(gelak plak pdhl sdih)..

Org pling aku syg, plg aku hrpkn dh lukakn ht aku...npe dan siapa org 2 biarla mnjdi tnya tnda pd korg dan mnjdi rhsia pd aku..kih kih kih...

Niat aku nk bw dri y lara ni jauh dr kesedihan dan aku luah pd yuni, kwnku y brtndak sbgai advisor xbertauliah pd aku...kbtln dia nk kuar ngn pkwe dia, si jai 2..so, dia ajk aku follow..niat 2 mmg xnk gnggu diorg brdua tp pk2 blik, saat2 gni, bek aku ikt je..lau x, gle aku dibuatnye...dhla k.long xde kuar ngn a.wan...didiy je ade..seganla aku..lgpn xrpt sgt...yuni n k.long xpela dh tau prgai aku ni...
So, nk xnk, aku pn follow yuni g jusco wngsa mju...nk shpping ktnya..brjm2 plih bju...lth aku bg pndpt, lst2 dia men amik je mn y smt capai coz jj dh nk ttp...siti nurhaliza dh bg announcement n lgu pn seolh2 nk suh org blik tdo..hahahahaha....tp y mngejutkn aku n jai, dlm men smbar je 2 pn, yuni siap bli 2 bju...membazir, membazir...(aku pn sm je...hihihihi) ...

Dh gerak nk blik 2, Jai plak ckp lpr n bg hint suh yuni blnja..kihkihkih...aku siap jd bck up jai lg...hehehe..so, on d way nk lik 2 ktrg nmpk grai mkn..so, singgh jela even xpnh g pn sblm ni...dia pn taste,hmmmmmmm...mgkin 1st n lst g kot.....tp xpe, tokeh byr..bli bju 2 hlai xkn mkn xleh blnja kot..hehehe..tq yuni...muah!

Pas mkn je, ktrg grak blik umh coz dh kul 11 lbh...pas aku lik 2, my hero dtg pjuk knon tp......
nk tau ape jd????TUNGGU....

No comments:

Post a Comment