Monday, October 12, 2009

HEPPY BIRTHDAY KAK LONG!!

TARIKH: 10.10.09
BESDAY KE: 24THN(leh kwin dh pn...)
TEMPAT MAJLIS: Just K Brem Mall, Kepong
MASA: 12.00 a.m
PERANCANG2 MAJLIS:
1) Abg Wan - selaku boyfriend iaitu perancang utama dan juga tukang sponser..hahahahaha
2) edy -driver ktrg..membawa ktrg ke mn sj bg mnjyakan mjlis & jg org y
mnyediakan tmptpnginapan utk a.wan..(nsb bf aku ade, lau x tdo hotella.hahahaha)
3) yuni-pembantu kanan 1 abg wan..menurut sgla perntah a.wan
4)Aku-pembantu kanan 2 abg wan..pencetus sgla idea...hahahaha
5)jai-tetamu bg memeriahkan mjlis dan pympan sgla rhsia mjlis..hahahaha
p/s: mmg aku respect a.wan coz sggp ssh pyh dtg ke k.l dr ipoh..nek mto lak 2..fuh, cnfirm trkehel pnggang pnya..tp dmi awek y jg bkl tunang, small matters je..huahuahua..aku jg bangga dpt tunang cm edy y xksh n xbyk songeh..ikt je ktrg ajk g mn.aku g book tmpt, \..yuni ajk g order pizza n kek..pndek kt mmg love edyla..hahaahaha...n lst skli, syg gakla yuni kt kak dia,sggp nk heppykn kak dia...aku pn suka bt org sprise ni..n tq gak kt jai xbocorkn rhsia n sdi hbskn mknn mlm 2...

1 comment:

  1. TQ kpda smue yg mjyakan bufday klong ari tu.. siap korng nnt, ha3..

    ReplyDelete